Cercar en aquest blog

dimarts, 9 de juny del 2015

Manresa 2015

Aquest any, el club Bonsai Natura del Bages de Manresa, ha celebrat el seu 25 aniversari i han tirat la casa per la finestra.

Un cap de setmana amb moltes activitats relacionades amb el bonsai: tallers, demostracions, una bona exposició amb participació d'altres clubs i fira de bonsai, mes conegut com "mercadillo".

Es en el mercadillo on vaig posar la meva contribució a l'esdeveniment. Vam estar, el meu fill Nil i Jo tot el diumenge en una petita paradeta amb arbres de la meva producció. També vaig aprofita per veure l'exposició i la resta  de coses que s'havien preparat per diumenge. 

Ja cap al final del dia ens vam haver d'escapar corrent per culpa de la pluja, i d'aquesta manera es va acabar la jornada de bonsai precipitadament.

Unes imatges generals de l'exposició. Els bonsais individuals ja surten en altres blogs


Aquest any han augmentat l'alçada dels taulells quedant els arbres mes a l'alçada de la vista, una millora a prendre en compte per altres llocs




dos dels que mes em van atreure l'atenció



En el pati exterior al'edifici on es feia l'exposició, estaven situades les parades relacionades amb el bonsai


La majoria estaven a arbres bonsai i prebonsai, pro també ni havia de planta d'acompanyament, varies de ceràmica, un llauner fent regadores i algunes que tenien una mica de tot el que es necessita en aquesta afició 


Alguns de la nostra paradeta




 Sort del tendal aquest que si no ens aguessin quedat molt morenos, casi cremats.


I fins aquí la aventura d'aquest diumenge passat.

Vicenç B.


2 comentaris:

  1. Gracies per la teva participació. Tal i com vam prometre, era per gaudir de la nostra afició. ,

    ResponElimina