Cercar en aquest blog

diumenge, 17 de gener del 2016

Buergeriano 1

Aquests dies d'hivern que ja tinc preparats els arbres per trasplantar, ja estan podats, tota la terra   garbellada i la llista de trasplants feta, em distrec en repasar fotos dels historials dels arbres que tinc.

M'he trobat que aquest auró de Burger tenia totes les coloracions del any en foto, cosa que trobo molt interessant per que aquest tipus d'arbre estigui a totes les col·leccions dels afeccionats al bonsai







Animeu-vos a tenir un auro burgerianum....dona moltes satisfaccions al llarg de l'any!!

Vicenç B.

2 comentaris:

  1. Hola Vicenç , un bonsai magnific jo el tinc pendent de conseguir .

    Una salutació

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que es maco de cultivar, ara ja n'hi ha per tot arreu, fins i tot jo en tinc un munt.

      Elimina