Cercar en aquest blog

dimarts, 26 de setembre del 2017

XXIII Exposició club bonsai Reus

Aprofitant que em trobava a Camarles en l'últim dia del curs i que aquest sols es pel mati , vaig aprofitar la invitació a visitar l'exposició que tenien muntada els companys de curs del club de Reus.



No es un reportatge complert ni detallat dels arbres, sols una constatació de que hi vaig assistir i no pas poca estona.
Per reportatges mes detallats ja els fan els socis del club i altres visitants que s'han apropat al lloc, que es al cap i a la fi el motiu de fer exposicions.



Es tota una virtut del club i els seus socis, poder mantenir oberta mes d'una setmana una exposició amb tantes activitats paral·leles com es fan en aquesta.   



Els arbres cada vegada mes ben presentats, i una cosa que trobo molt important que no estan amuntegats, facilitant d'aquesta manera que no es distregui la vista i puguis concentrar-te en un arbre sol.



Una zona a millorar, mes que res pel tema fotos, es entrant a la dreta que no hi ha un fondo llis per les fotos, però amb l'estona que vaig estar rondant ja vaig veure que hi havia debat del president i altres per proposar una solució  al tema per la propera.



La illa central també era una feinada. Ja eren els últims dies i amb la pluja s'havia desdibuixat una mica però encara s'apreciaven els detalls.



Alguns arbres eren bastant grans cosa que per a l'esquena no es gaire bo.





Alguns de petits també van aconseguir  atraure el meu objectiu








Una tarda que s'hem va passar volant entre fotos i comentaris amb coneguts que estaven aquest dia.
Va passar tant volant que casi marxo de nit.


Des d'aquest blog encoratjar-vos per continuar tan bona tasca i tan bon ambient com a club. Salut

Vicenç B.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada